پاسخ به پرسش های متداول
آیا برای خرید از فروشگاه وستگالری، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ: خیر . شما بدون عضویت نیز می توانید از فروشگاه وستگالری خرید کنید اما با عضویت در سایت علاوه بر آنکه از جشنواره ها و تخفیف ها اطلاع پیدا می کنید، می توانید از سایز مزایا و امتیازات این عضویت بهره مند گردید.
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ: بله، افرادی که هر دلیلی دسترسی به اینترنت نداشته یا ثبت سفارش بصورت اینترنتی برای آنها سخت می باشد، می توانند بصورت تلفنی سفارش خود را ثبت و از طریق پیامک آن را تائید نمیاند اما به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش توضیه می گردد مشتریان محترم سفارشات خود را بصورت اینترنتی شخصاً ثبت نمایند.
آیا قیمتهای سایت به روز است؟
آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه امکان خرید حضوری تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.
برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟
پاسخ: بله، کارشناسان فروشگاه وستگالری تمام تلاش خود را میکنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت وجود داشته باشد، با این حال در صورتیکه اطلاعات موجود در سایت برای شما کافی نمی باشد، می توانید ابتدا سفارش خود را در سیستم ثبت و پس از تماس کارشناسان سوالات خود را مطرح، سپس در صورت تمایل سفارش خود را نهایی بفرمایید.
هزینه ارسال به چه شکل خواهد بود؟
تمام هزینه های ارسال در فروشگاه به صورت پسکرایه میباشد یعنی مشتری درب منزل هزینه پست رو پرداخت میکنه. به غیر از محصولاتی که فروشگاه برای محصولاتی خاص درج کرده هزینه ارسال رایگان.
نحوه ارسال به چه صورت خواهد بود؟
تمامی محصولات با پست تیپاکس و چاپار ارسال میشه.
محصول چند روزه بدستم میرسه؟
کالای شما به مدت ۳ الی ۶ روزه بدستتون میرسه.
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
آیا میتوانم برای شخص دیگری از فروشگاه وستگالری خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص داده شود؟
پاسخ: بله، با قید این مطلب در هنگام خرید که سفارش تحویل شخص دیگر داده می شود، می توان کالا را به شخص مورد نظر شما تحویل داد و حتی امکان کادو پیچ کردن برای کالای خریداری شده شما نیز وجود دارد.
آیا امکان تخفیف روی قیمتهای سایت وجود دارد؟
با توجه به اینکه قیمت گذاری کالاهای فروشگاه وستگالری بر اساس حداقل حاشیه سود می باشد، متاسفانه امکان هیچ تخفیفی بر روی قیمت های آن وجود ندارد.
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق و مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ: بله، در برخی موارد ممکن است هنگام پرداخت صورتحساب، وجه از حساب شما کسر اما پرداخت اینترنتی شما تایید نگردد، در این موارد وجه معمولا بلافاصله از طرف بانک به حساب شما عودت داده می شود اما ممکن است این عودت حداکثر تا ۷۲ ساعت به تاخیر بیافتد که مربوط به بانک بوده و هیچ ارتباطی به فروشگاه ندارد.
آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
پاسخ: خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی فروشگاه وستگالری از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.